Foto © Claudia Otten

Kamer bezichtigen

Gisteren hebben mijn vrouw en ik de kamer mogen bezichtigen welke is toegewezen. De muren en plafond waren al geschilderd. Het ziet er heel mooi uit. Ook heeft mijn vrouw een schitterend uitzicht over de duinen vanuit haar raam. Er moet nog wel het een en ander gedaan worden aan de kamer, maar daar hebben we alle vertrouwen in. Ik ben druk bezig met het regelen voor de inrichting van de kamer voor mijn vrouw. We hadden onze oude kasten bewaard en opgeslagen. Ik was deze vandaag aan het bekijken en schrok van de staat waarin deze verkeren. Ik werd verdrietig van het idee dat dit op de kamer van mijn vrouw zou staan. Het zou mij echt een schuldgevoel geven. Gelukkig had ik nog een mager spaarvarkentje. Daar heb ik maar gehakt van gemaakt en bij een winkel leuke en betaalbare kastjes besteld. Ik zie wel weer hoe dat later opgelost wordt. Wat ben ik met bedrijven welke ik nodig heb om wijzigingen omtrent de verhuizing van mijn vrouw opgelopen. KPN en de Blokker hebben mij echt zwaar in de maling genomen en laten mij in de kou staan. Als ze niet kunnen beloven wat is afgesproken en waarvoor betaald is, maken zij het mijn probleem. Echt schofterig hoe deze bedrijven mij hebben behandeld. Gisteren ben ik op aanraden van de KPN klantenservice naar een winkel van hun gegaan samen met mijn vrouw. Eerst kon de medewerker helemaal niets voor ons doen, toen toch een klein beetje, en nu er een puinbak van gemaakt. Alle moeite en tijd voor niets geweest en geen oplossing. We waren er behoorlijk van slag van. De Blokker houdt zich niet aan de afgesproken leveringstermijn en verschuild zich achter de vervoerder waar ik het vervolgens maar mee moet uitzoeken. De medewerker kon en wilde niets doen. Ik heb het niet over vertraging van een dag.. Ik moet nog een tv voor mijn vrouw bestellen. Ik kijk er nu al tegenop. Hoe het nu met de beschreven bedrijven afloopt weet ik niet, we moeten wachten. In duidelijk nederlands heet dat afschuiven. Wat een stress geeft het. Met het bestellen van de nieuwe meubeltjes is het wel goed gegaan. De medewerker van de Xenos heeft mij echt heel vriendelijk geholpen. We liepen via hun webshop tegen wat prijsverschillen op welke echt leuk werden opgelost. Een 10+. Het is nu afwachten wanneer de kamer voor mijn vrouw wordt vrijgegeven. Echt heel spannend. We zijn gespannen.

"Ik ben mantelzorger, een trotse mantelzorger."

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top