skip to Main Content
Werk En Mantelzorg: Horror Verhaal

Werk en mantelzorg: Horror verhaal

De zorg van het fact/ggz verhaal begint langzaam maar zeker in een horror verhaal te veranderen. Althans het contact met de maatschappelijk werker van de fact/ggz. Terwijl ik dit schrijf hadden wij een afspraak met deze persoon om 10.00uur maar om 9.45uur belde de maatschappelijk werker of wij al onderweg zijn. De afspraak kan namelijk niet doorgaan. Rede: Afgelopen donderdag heeft de maatschappelijk werker te horen gekregen dat hij vandaag, dinsdag, met spoed naar de Nieuwe Valerius moet voor een andere client. Onze maatschappelijk werker hoorde dat hij met SPOED over 6 dagen naar de Nieuwe Valerius moet. Was er niet voldoende tijd om ons dit eerder te laten weten. Nee,de maatschappelijk werker liet ons vandaag weten het doorgegeven te hebben aan een collega welke het ons zou moeten vertellen. Maar vandaag wel bellen of wij al onderweg zijn. (?) Ik kan het met spoed niet meer volgen. In duidelijke Jip en Janneke taal heb ik mijn ongenoegen over de gehele inzet van hem kenbaar gemaakt, dat ik meer inzet eis naar mijn vrouw, dat ik wil dat hij het traject zo veel als mogelijk met mijn vrouw doet, dat hij mijn vrouw ondersteuning geeft in de aanvraag pgb, dat niet ik maar mijn vrouw zijn client is, dat ik wil aanvullen waar nodig. Nu voer ik alle gesprekken, onderneem ik de stappen en doe voor een groot deel zijn werk. De maatschappelijk werker gaat nu vandaag contact opnemen met het zorgloket van de wmo om te horen hoe de aanvraag er voor staat. Hij gaat duidelijk maken dat de nood zeer hoog is.. Vandaag om 16.00uur hebben de maatschappelijk werker en in een bel afspraak waarin de eventuele uitslagen van het gesprek met de wmo worden besproken..
Maar het is nog niet op. Vanmorgen ook met het ziekenhuis weer aan de telefoon. Ik heb namelijk niets meer vernomen naar aanleiding van de hersen mri en het neuropsychologisch onderzoek welke mijn vrouw nog moet ondergaan. Vrijdag zou het ziekenhuis contact met mij opnemen nadat er fouten waren gemaakt met het inzetten van het afgesproken zorgpad.. Vandaag bellen ze echt terug. Echt..

Avatar

Eric Wirken

"Ik ben mantelzorger, een trotse mantelzorger."

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top
X